Servis

Postup pri reklamácii výrobku

Veľké domáce spotrebiče (chladničky, práčky, umývačky…):

Postupujte nasledovne:

  1. K reklamácii potrebujete platný predajný doklad alebo vyplnený záručný list
  2. Kontaktujte servisnů infolinku na telefónnom čísle 0220 251 111
  3. Pracovníci infolinky zaevidujú Vašu požiadavku na opravu a následne ju odovzdajú príslušnému servisu.
  4. Servis Vás skontaktuje a dohodne s vami termín opravy.


Malé domáce spotrebiče a spotrebná elektronika:

Chybný výrobok môžete reklamovať u predajcu alebo v niektorom z našich autorizovaných servisov.

Názov

Adresa

PSČ

Obec

Telefon 1

E-mail

Servis Elektroniky s. r. o.

Pri smaltovni 3603/4

851 01

Bratislava - Petržalka

0268 245 245, 0905 353 130

servis@elektroniky.sk

Electrobeta, s.r.o.

Na vŕšku 3

949 01

Nitra

0908 766 904

info@electrobeta.sk

Peter Škrko - TV-SERVIS

J.Milca 24

010 01

Žilina

0903 502 357

tvservisskrko@zoznam.sk

West Service s. r. o.

Na Štepnici 1

960 01

Zvolen

0905 681 166, 0915 893 414

info@westservice.sk

D-J service, s.r.o.  

Šebastovská 2530/5

080 06

Prešov

0517 767 666, 0910 397 666

djservis@djservis.net    

 

Informácie o spôsobe použitia a údržbe výrobku

Právo z nesprávneho plnenia kupujúcemu (spotrebiteľovi) nenáleží, 

  1. ak chybu sám spôsobil, napr. tým, že
    1. vykonal neodbornú alebo nesprávnu montáž či inštaláciu veci
    2. používal vec na iný účel, než ku ktorému vec slúži alebo je určená
  2. Ak sa jedná o opotrebenie veci spôsobené ich obvyklým užívaním alebo u použitej veci je opotrebenie odpovedajúce miere jeho predchádzajúceho používania, lebo sa nejedná o chybu veci
  3. Ak je chyba spôsobená živelnou udalosťou (napr. búrka, záplavy, zemetrasenie a podobne)
  4. Ak bola vec použitá na profesionálne, zárobkové či priemyselné účely (napr. kávovar na varenie kávy v reštauračnom zariadení, vysávač na vysávanie v domácnostiach či prevádzkach zákazníkov Kupujúceho – podnikatelia a podobne) a v príčinnej súvislosti s tým vznikla chyba
  5. Ak bola vec použitá s iným príslušenstvom než s tým, ktoré je určené výrobcom
  6. Ak bola vec nesprávne alebo nedostatočne udržovaná, napr. nebola vec riadne a pravidelne čistená v súlade s návodom na obsluhu a podobne.
  7. Ak bola vec vystavená nepriaznivým vonkajším vplyvom, prípadne do nej vnikli cudzie predmety či tekutiny (vrátane elektrolytu z batérií) a v príčinnej súvislosti s tým vznikla chyba.